Alföldi-fotó a gyerekekért
Aukcióra bocsát Alföldi Róbert egy róla készült nagyméretű fotót. A befolyt pénzt az Igazgyöngy Alapítvány kapja.
Aukcióra bocsát Alföldi Róbert egy róla készült nagyméretű fotót. A befolyt pénzt az Igazgyöngy Alapítvány kapja.
Sosem késő, ha van egy jó ötlete vágjon bele, sőt, ha nem jön be, akkor se gondolja, hogy nem lesz záros időn belül milliárdos. Nézze meg, mekkorákat bukfenceztek a legmenőbb üzletemberek is, sőt egyikük-másikuk a nyugdíjhoz már inkább közelebb, mint távolabb kezdett bele a nyerő bizniszbe.
Egy hazai tulajdonú cég fért be a top tízes listába, a többi multi.
Borkedvelőknek ismerősen cseng annak a patinás osztrák cégnek a neve, amelyik most a különleges italok helyett egész máshoz adja a nevét.
A Pepsi ötletes halloweeni hirdetése egyszeriben csak magas labdának tűnik, annyira csattanósra sikeredett a rivális - már ha ő adta - válasza.
Tíz év után leütötték a Coca Colát a legértékesebb cégek listájának éléről, a legmenőbb márkák sorát már az Apple vezeti, amely szuperszónikus sebességgel ért a lajstrom élére két év alatt.
Klasszikus baráti vállalkozásnak indult, amely nem alkalmazta a cégépítés hagyományos fogásait. Termékeik is sok szempontból különböznek a tucatáruktól: a fogyasztói kreativitást helyezik előtérbe, és nem használnak új alapanyagokat. A Medence Csoport hatalmas reklámmolinókból csinál bútort és táskát, idén pedig használt vitorlákkal bővítették a szortimentet. Újrahasznosítás, sajátkezűség és kis széria – már Japánból és Hongkongból is rendelnek tőlük.
Plagizálással vádolja a Coca-Colát a Royal de Luxe nantes-i utcaszínház, amely óriási marionett bábuival szerzett világszerte hírnevet magának. Az amerikai italgyártó karácsonyi reklámszpotjában vonultat fel egy marionett-Mikulást. Az óriásfigura alakja és az, ahogyan mozgatják, egyértelműen a francia bábfigurák mozgását idézi.